23/06/2013
Krisia, jakina baietz.
Krisian gaudela esaten dute, eta tamalez horrela da, krisian gaude, agerian dago horrela dela. Tabernariek esaten digute, tabernetan gero eta gutxiago kontsumitzen dela, dendetan esaten digute gero eta gutxiago erosten dela.
Krisia larria da. Langile pilo kalean geratu dira, denok ezagutzen dugu hainbat lagun lantegietatik bota dituztela, eta langabezian geratu direla.
Dena den, hori egia bada ere, hori gertatzen den bitartean, ikusten dugu aberatsak gero eta aberatsagoak direla, milioi euro bat baino gehiago daukatenak gero eta gehiago direla.
Bitxia da nola krisi garaian ere, badaudela batzuk, esne mamitan bizi direla… Ikus ditzagun datuak batzuk: 2012 urtean ondare handiak daukaten pertsonen dirua %10 handitu da. Non dago hauen krisia?
Egoera horren aurrean Administrazioak (politikoak), Elizak zer egiten du?
Bada, bururatzen zaion neurri bakarra enpresei laguntzak ematea da, gero eta aberatsago izan daitezen.
Gaur politikoen jarrera aztertuko dut, Elizari ailegatuko zaio bere eguna.
Munduaren ardatza kapitalismoaren mende dago, agintzen dituzten politikoak bat datoz kapitalismoarekin, haiei ezin hobeto joaten zaienez inork ez duela espero konturatzea nola bizi den gainontzekoak. Ez dute emango urratsik bat gaurko egoera aldatzeko…
Es evidente y notorio que nos encontramos ante una gran crisis, no hay más que salir a la calle y oír lo que dicen los tenderos, los taberneros… No hay más que ver que es lo que está ocurriendo con nuestras familias, con nuestros vecinos. Día que pasa día en que uno de nuestros allegados se queda en la calle, ya que la empresa en la que trabajaba ha echado a unos cuantos trabajadores o ha cerrado.
Mientras esto está ocurriendo, por otro lado los datos de la riqueza demuestran que los ricos cada vez son más ricos, que la riqueza de los individuos con grandes patrimonios ha aumentado en el año de 2012 un 10%.
Esta es la realidad, no la que nos quieren hacer ver, que estamos en crisis y que todos la estamos pagando igualmente. No, ni mucho menos, especialmente en estos momentos hay una capa de la sociedad que vive mucho mejor, que los ricos cada vez son más ricos, que los que poseen más de un MILLON DE EUROS cada vez son más.
¿Y ante esta situación que es lo que hace la Administración y la Iglesia?
La única solución que se les ocurre es dar ayudas a los que más tienen, con lo que cada vez son más ricos.
La actuación del a Iglesia lo dejaré para más adelante.
Estamos gobernados, manejados por políticos inmersos en el capitalismo, en una economía liberal, en que su único afán es producir más, para acumular más. Estamos manejados por los que les va a las mil maravillas este sistema, por lo que es muy difícil que se den cuenta de la verdadera situación en que vive la mayoría de la sociedad. No darán ni un solo paso para cambiar la actual situación.
G. L.
10:14 | Permalink | Comentarios (1)
Comentarios
Ona. Krisiak krisi baina kaltetuak betikoak...
Anotado por: Ezizena | 23/06/2013
Los comentarios son cerrados