Ok

By continuing your visit to this site, you accept the use of cookies. These ensure the smooth running of our services. Learn more.

28/02/2015

Elkarri-Lokarri

Kaixo:

Hona hemen bazkide baten iritzi kritikoa.
 
Hasiera-hasieratik izan naiz Elkarrin, baita  gero ere  Lokarrin, ilusioz eta gogoz eman nuen izena, urteak pasa ahala mugimenduarekin kritiko bihurtu arren, Elkarri eta Lokarri barruan jarraitu dut. Beharrezko lana egin duelako,  eta garai zailak eta latzak zirelako.  Oso lan ona egin dugu!
 
Dena den esan behar dut, askoz gehiago espero nuen mugimendu honengandik, espero nuen estatuarekin eta podere ofizialarekin kritika zorrotzagoa erabiltzea, eta ez erortzea politikakerian,  batzuetan  iruditu zaidan moduan.
 
Nik uste dut, orain ere, eta batez ere orain, beharrezkoak direla antzerako mugimenduren bat benetako eta betiko bakea lortzeko, orain agurra egitea uler daiteke, eta horrela jaso dut, orain arte  Elkarrik eta Lokarrik  aldarrikatzen zuen guztia  lortuta daukagula.  Niri iritziz ez da horrela, oraindik bakegintza eta elkabizitza eremuan  asko falta baitzaigu.
 
Herri honetan oraindik ez dugu lortu  oinarrizko  giza eskubideak edukitzea, oraindik  mila kontu dauzkagu aldarrikatzeko. Batzuk oinarrizkoak.
 
Agur honekin, lana erdian uztean  kritikoak izan garenoi arrazoia ematea  da. Batez ere azken momento arte  bazkideak izan gerenoi.
 
Ustekabez eta sentsazio arraroaz jaso dut Lokarriren agurra. Ez nago ados, umezurtz utzi duzue mugimendua,  eta herria, nork beteko du oraindik beharrezkoa egin behar den lan interesgarri hori?

Gerardo Luzuriaga

Los comentarios son cerrados